12. sep. 2012

COTTAGE








I weekenden tog jeg i sommerhus med Peter. Det lå på Sydsjælland - et sted kaldt Rågeleje. Det var kun os to, og det var så fint og hyggeligt.

Jeg var så åndsbollet at glemme at tage billeder af sommerhuset indeni, men her er i hvert fald lidt fra første aften, hvor vi lavede spaghetti carbonara, og da vi var ude at spille fodbold. Jeg er ærlig talt ikke helt dum til det!! Vi har også spillet stratego, gået aftentur og set film og puttet under dynen.

Peter optog en masse videoer af (ingenting, virkelig) alt muligt. Er det noget I kunne tænke jer at se? 

Jeg er helt forelsket i det nederste billede af Peter. Det er min nye baggrund! 
Er han dog ikke bare mega skøn med knold? 

4 kommentarer:

  1. Fine billeder. Det lyder til, at I har haft det hyggeligt :)

    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet

Jeg er super glad for, at du tager dig tid til at dele din mening. Tak!