20. jan. 2013

OLDIES












10 kommentarer:

  1. det er nogle lækre billeder! :-)

    btw. hvad bruger du af effekter/redskaber og program, for at få billederne til at se så 'krydrede', 'grødet' / 'festivals-agtige' ud , hvis du kan følge mig, hæhæ ;-)

    //Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ida! Tak :)
      Jeg har i PicMonkey brugt den effekt, der hedder Film Grain - først ca. 50% sort (gem) og ny effekt oveni (stadigvæk Film Grain) og så bare hvid - håber det gav mening!

      knus

      Slet
  2. Fine selvportrætter! Er så forelsket i dit røde hår, det så flot :-)
    Og smukke øjne du har!

    Kig gerne forbi:
    Http://katrinelionett.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, hvor er du sød :) Det kan man aldrig blive træt af at høre!
      Kigger forbi og smider en kommentar :)

      knus

      Slet
  3. Er vild med billederne!
    Du ser rigtig fin og sød ud på billederne.
    du har smukke øjne :-D

    SvarSlet
  4. Tusind tak, det kan kun være godt!

    knus

    SvarSlet
  5. Hej:)

    Super min blog!

    Skal vi følges?
    Hvis du skriver en kommentar med det, så vil jeg rigtig gøre det samme:)

    Knus Emma

    emmaseenandbeen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Emma, tak skal du have! :)
      Du er mere end velkommen til at følge mig, hvis du har lyst til at se mere. Jeg kigger forbi din blog :)

      Slet

Jeg er super glad for, at du tager dig tid til at dele din mening. Tak!