4. mar. 2013

CRYSTAL CASTLES @VEGA

Crystal Castles - Baptism

Fredag, da jeg havde fået løn, skyndte jeg mig at købe en billet til Crystal Castles koncerten i Vega, dagen efter. Hvor er jeg dog glad for, at jeg gjorde det. Koncerten var overdrevet. Intet mindre.

Alice var (som rygtet rigtig nok lyder) fuldkommen hæmningsløs og crowdsurfede flere gange. Mine veninder og jeg stod forrest, hvilket var en fed oplevelse. Da koncerten blev skudt i gang med nummeret 'Plague' var tonen sat. Folk var ustyrlige og hoppede og dansede rundt, og man kunne ikke undgå at blive både trådt på og skubbet frem og tilbage. Ubehageligt, men på en måde ret fedt. 

Koncertens andet nummer var 'Baptism', som jeg underligt nok ikke kendte i forvejen. Det var nok koncertens højdepunkt, ifølge mig. Det var så fed en sang, og umuligt at stå stille. Samtidig med at bassen pumpede overalt i Vega kunne man også mærke publikums hoppen i gulvet. Liv over det hele - elsker det.

Kender I Crystal Castles? Hvad synes I om dem?

Billedet har jeg forresten selv taget og redigeret i instagram (sofielindvall).

2 kommentarer:

  1. Uuh jajaja, jeg elsker dem:)!!! Ville gerne se dem i Århus, men er ingen af mine veninder der kender til dem og ville med:(. Øv altså.

    -Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det er en ærgerlig situation! :( Men nu forholder det jo sig sådan, at de kommer på Roskilde! Hvis det var noget :)

      Slet

Jeg er super glad for, at du tager dig tid til at dele din mening. Tak!