2. mar. 2014

GRAPHIC


10 kommentarer:

  1. Hej :-)

    Tak for kommentaren på min blog, det er en super fed blog du har her. Har du virkelig selv tegnet den tegning? :-)

    /Amalie.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Amalie, det var så lidt! Tak for at tage dig tid til at tjekke og kommentere min blog. Tusind tak for de søde ord, og ja, det kan du tro jeg har! :)

      Slet
    2. Det er godt nok flot! Jeg elsker også selv at tegne, men det er desværre ikke så tit jeg tager mig tid til det - det må næsten være mit forårs-forsæt, hvis man kan lave sådan et :-P

      /Amalie.

      Slet
    3. Tusind tak! Jeg elsker at sidde og tage mig god tid til at lave alle linjerne - jeg ser det som en form for terapi!

      Det synes jeg helt sikkert, at du kan! ;)

      Slet
    4. Kan fuldkommen følge dig, det er terapi :-)! Der skal ret meget til, at jeg følger en blog - men din er bare rigtig fin, har lige kigget lidt igennem og nu er jeg fast læser :D

      /Amalie.

      Slet
    5. Det er jeg rigtig glad for at høre! Velkommen til :D

      Slet
  2. lækker blog du har. Har du lyst til at følges?

    - stinewinth.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine, du skal være så velkommen til at følge min blog, hvis du finder den interessant! :)

      Slet
  3. Er helt vild med den måde du tegner på! - specielt øjet på denne tegning!! :))

    sisepuedee.blogspot.dk
    -Milla

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Det er jeg rigtig glad for at høre!

      Slet

Jeg er super glad for, at du tager dig tid til at dele din mening. Tak!