1. apr. 2012

250

Årh I skønne læsere - nu er I 250! Hvor er det stort. Tænk, at der skulle være så mange, som har trykket på "følg"-knappen. Det er en virkelig dejlig følelse i maven, og I skal vide at det gør mig rigtig glad og varm indeni. Jeg har længe tænkt på, om I måske kunne tænke jer at vide noget mere om mig.  

Hvad siger I til en spørgerunde?

Det kan være spørgsmål som:
  • hvad er dit yndlingsband?
  • hvorfor er der et punktum i dine overskrifter?
  • hvordan er din skrift?
  • hvad vil du efter gymnasiet?

Osv. osv. - det er jo jer, som skal spørge på livet løs om lige det I vil vide! 
Jeg forbeholder mig dog retten til at finplukke jeres spørgsmål, hvis jeg føler de er for personlige. 

Jeg glæder mig til at svare på alle jeres spørgsmål, så fyr løs!

5 kommentarer:

  1. Ville du nogensinde få en tatovering?
    Hvis ja, hvad skulle det forestille og hvor skulle den sidde? :)

    Hvordan ville du beskrive dig selv med 3 ord?

    Hvordan vil du beskrive dig selv?

    Hvad kan du bedst lide ved dig selv, og hvad kan du mindst lide ved dig selv, af udseende? :)

    Hvor mange kærester har du haft?


    Håber du vil svare, knus fra Sofie :))

    SvarSlet
  2. tillykke med de 250 læsere (-:

    har et enkelt spørgsmål - hvordan fik du idéen til at starte en blog?

    - m

    SvarSlet
  3. Hvornår fik du lavet din piercing?
    Hvornår farvede du første gang dit hår rødt? Og har du et billede med din naturlige hårfave, vi må se?

    SvarSlet
  4. Hvordan ville du beskrive din stil?
    Hvad bliver du inspireret af?
    Hvis du kunne have middag med 1 person, levende eller død - hvem skulle det så være?

    SvarSlet
  5. hvad er dit yndlingsband?
    hvorfor er der et punktum i dine overskrifter?
    hvordan er din skrift?
    hvad vil du efter gymnasiet?

    SvarSlet

Jeg er super glad for, at du tager dig tid til at dele din mening. Tak!