11. aug. 2012

NEW IN


Hjemme hos Casa Lindvall er vi ved at lave om på hele hytten. (Det er så spændende!!!)
Vi rydder op og ud, og også mor ryddede ud i sine gamle smykker. Jeg fik lige reddet disse to par skønlinger, inden det røg i kassen med mærkatet 'LOPPEN' på.

De sidste par dage har været en meget vild følelsesmæssig rutsjetur for mig. Jeg har haft nogle kæresteproblemer, og jeg har virkelig været bange for at miste ham. Det er jeg stadigvæk... Men i dag bliver en god dag! Min familie (fars side) og Peter skal i Dyrehaven og holde 2 x fødselsdagsfest og en 1 x afskedsfest for min paplillesøster, som skal på efterskole. Vi skal spise sandwiches og spille spil og hygge i solen. Tager mit kamera med!

Kan I lide øreringene?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er super glad for, at du tager dig tid til at dele din mening. Tak!