5. aug. 2012

OUTFIT





blazer - Monki // skjorte - Monki // shorts - Monki // bæltetaske - Wasteland // sko - Converse (købt i Episode) // piercinger - City Piercing // øreringe - Pieces
Jaja, jeg ved godt, at næsten hele mit outfit består af tøj kun fra Monki. Men... jeg kan ikke lade være, elsker den butik! Jeg fik lokket Marchen med på Strøget, hvor vi havde en lille halv time til Monki lukkede. Jeg gik hurtigt igennem butikken og fandt et prøverum. Er nu kommet hjem med 1 par bukser og to sweaters - mhmmm. Nu er jeg glad igen! Har nemlig haft lidt nedtur her de sidste to dage.. Men nu købte jeg min yndlings Ben & Jerry's på vejen hjem, så efter et langt bad og en dyne, en film og B&J, har jeg lidt på fornemmeren at jeg nok skal komme godt igennem resten af dagen.

I får tingene at se enten senere i dag eller i morgen!

Kan I lide mit outfit? Har I en yndlingsbutik?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er super glad for, at du tager dig tid til at dele din mening. Tak!