16. aug. 2012

OUTFIT




solbriller - H&M // sweater - Monki // højtaljede bukser - Monki // sko - Sixtyseven //bæltetaske - Wasteland // øreringe - mors gamle
Her den anden dag havde jeg (igen) mine nye bukser på fra Monki. Hold nu op de er højtaljede og stramme! Kunne dog godt tænke mig at få syet dem ind forneden. Moooaaaar?........
Lever praktisk taget med min bæltetaske om skulderen - den er da bare for praktisk og lækker!?

Nu vil jeg fortsat nyde den sidste dag inden jeg starter i 2.g i morgen. Ses vi i Dyrehaven?

Kan I lide mit outfit?

4 kommentarer:

  1. ELSKER dit outfit! rigtig gode billeder! .-)

    www.mesmerizedbyme.dk

    SvarSlet
  2. Virkelig fedt outfit, er vild med det hele! Følger din blog nu, og det kunne være skønt hvis du ville kigge forbi min!
    Knus Clara
    http://www.claras-hotte-blog.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Lækkert at høre - tak! Vil tage et smut forbi! :)

      Slet

Jeg er super glad for, at du tager dig tid til at dele din mening. Tak!